Hubungi 0142039475 untuk sebarang pertanyaan

Hubungi 0142039475 untuk sebarang pertanyaan
✿ NO FUSSY BUYER ✿

Sabtu, 16 Mei 2009

Atika Beauty

Body Shaping & Cellulite Hot Gel (150ml)
Harga: RM 38.00




Produk ini mempunyai tahap kehangatan yang berpanjangan serta berfungsi untuk:
Menghilangkan selulit.
Menghapuskan lemak yang berlebihan.
Menegangkan kulit yang kendur.
Menghilangkan kesan rekahan (strechmark) bagi ibu-ibu lepas bersalin.
Mengempiskan perut yang buncit.
Meningkatkan kadar metabolisma bagi mencegah pembentukan lemak baru.
Membuang angin dalam badan.
Menghilangkan lenguh-lenguh dan sengal-sengal sendi.
Melancarkan peredaran darah.
Membentuk tubuh agar lebih menawan.
Sesuai digunakan bagi lelaki & wanita.Cara PenggunaanSapukan di tempat yang diperlukan setiap pagi dan malam selepas mandi.Penggunaan yang teratur akan menghasilkan kesan yang ketara dalam masa21 hari sahaja
.


AtikaBeauty Collagen Drink + Vit C (Big, 300g)
Harga: RM 60


Diformulasi khusus untuk wanita yang ingin memiliki kulit yang lebih cerah, halus, muda dan gebu.
Khasiat Kandungan Aktifnya :
Collagen
Merupakan protein semulajadi yang memainkan peranan penting dalam proses menghasilkan sel-sel baru. Dalam erti kata lain, Collaen menyokong fungsi kulit yang sihat serta menyerlahkanya. Collagen jua bertindak sebagai agen anti penuaan.
Licorice Root
Mengandungi banyak vitamin dan mineral termasuk Lecithin, Protein, Magnesium, Silicon, Thiamine,Vitamin C, Vitamin E juga bertindak sebagai anti-oxidan dan mencerahkan warna kulit.
Pearl Power (serbuk mutiara)
Bertindak mencegah dan menghilangkan pimentasi serta bintik-bintik hitam pada seluruh kulit. Membersihkan darah lalu menurangkan jerawat kulit. Mengekalkan keremajaan kulit serta menjadikan kulit lebih cerah, lembut, halus, licin dan gebu.
Cara PenggunaanCampurkan 1 scoop (10gm) ke dalam air suam atau sejuk. Kacau hingga sebati dan minum segera. Diambil hanya 2 kali sehari iaitu di waktu pagi dan malam. Banyakkan minum air kosong. Perhatian: Wanita mengandung dilarang meminum minuman ini.


Diabet (350ml)


DIABET merupakan terapi PHYTO (tumbuhan) dengan pati-pati Bio-Aktif NANO dengan sebatian tulen 100% terapeutik dan TANPA KESAN SAMPINGAN. DIABET adalah formulasi ekstrak Phyto-herba khas yang selamat untuk rawatan penyakit kencing manis secara semulajadi, bagi meningkatkan metabolisms glukosa dan memperbaiki kebolehan penyembuhan luka-luka. DIABET memberikan sokongan kepada pankcreas untuk mengawal kesihatan badan, organ yang menghasilkan insulin, dan juga hati. la juga dapat mengurangkan gula dalam darah bagi

diabetic,TETAPI tidak mengakibatkan hypoglycemia (gula terlalu rendah dalam darah) bagi orang biasa.DIABET tidak mengandungi sebatian bersifat kimia, atau bahan tambahan tiruan clan tidak sama seperti ubat lain, ia tidak memerlukan preskripsi dan tidak mempunyai kesan sampingan negative.
Khasiat
Mengawal dan mengurangkan gula dalam darah.
Membantu penyembuhan luka-luka.
Menyingkirkan kalesterol berlebihan, khususnya merendahkan tekanan darah.
Menjana semula sel-sel beta dalam pancreas untuk menghasil hormon insulin.
Penglihatan lebih terang dan Jelas.
Mengelakkan serangan penyakit kencing manis.
Memberi tenaga untuk mengembalikan kecergasan dan keupayaan diri.
Membantu lelaki dalam hubungan kelamlin.
TIDAK memberi kesan sampingan.
Cara PenggunaanGoncangkan dengan ketara, ambil 1 atau 2 cup selepas sarapan pagi atau tengahari.



Losyen Trimme Serbaguna Pati Halia plus Limau Nipis (130ml)
Harga : RM 25.00



Khasiat
Membantu membuang angin dalam badan.
Sangat sesuai untuk urutan ibu-ibu lepas bersalin.
Membantu melancarkan peredaran darah.
Membantu menghapuskan lemak yang berlebihan.
Membantu mengatasi selulit dan rekahan selepas bersalin. (stretchmark)
Membantu mengempiskan perut yang buncit.
Membantu membentuk tubuh badan agar lebih langsing.
Membantu mengatasi lenguh-lenguh, sengal-sengal sendi, perut kembung, sakit perut, sakit pinggang, kebas-kebas tangan dan kaki, sakit otot dan lutut.
Tidak berminyak dan melekit.
Sesuai untuk lelaki dan wanita.
Cara Penggunaan-Sapukan ditempat yang bermasalah dan berlemak setiap pagi dan malam selepas mandi. -Untuk urutan , boleh digunakan sekerap yang mungkin
.



Manjakani V-Gel (10g)
Harga : RM 39.00

Diperbuat dari pati manjakani bagi mengubati keputihan dan lebihan lendir. Ianya dapat juga menghilangkan gatal-gatal dan bau yang kurang menyenangkan. Dapat merapatkan otot-otot rahim wanita dalam masa yang singkat menjadikan hubungan suami isteri bertambah erat.
Cara PenggunaanSapukan V-Gel dengan anggaran 1 cm pada hu
jung jari, kemudian sapukan dibahagian dinding rahim denan gerakan memutar arah lawan jam selama 20 minit sebelum melakukan hubungan dengan suami. Bagi menghilangkan keputihan sapukan V-Gel 2 kali sehari dan anda akan melihat kesanya hanya dalam masa 2 hari sahaja.



Pati Kurma Ajwah (280ml)
Harga : RM 39.90




Di adun bersama 7 makanan sunnah terbaik yang terpilih iaitu kismis, kurma rutob, madu asli, habbatus sauda, buah tiin, minyak zaitun dan za'faran. Sesuai untuk seisi keluarga serta amat sesuai untuk ibu-ibu ayang sedang mengandung.
Khasiat
Membantu menjaga kesihatan dan mengatasi masalah kesihatan.
Membantu memberi tenaga.
Membantu meningkatkan tahap kecerdasan minda dan IQ.
Membantu merubah sikap negatif kepada positif.
Membantu menarik minat anak-anak untuk belajar.
Membantu meredakan kemarahan dan panas baran.
Membantu dalam penjagaan kulit dan kecantikan
Mengharumkan bau mulut.
Cara PenggunaanDewasa 2 Sudu besar sebelum sarapan pagi dan sebelum tidur.Kanak-Kanak 1 Sudu besar sebelum sarapan pagi dan sebelum tidur.


Payuda (250ml)
Harga : RM 45.00



Menjadikan anda - isteri anggun dan menawan dari dalam dan terserlah kejelitaan dari luar.
PAYUDA adalah Pai herba untuk wanita yang inginkan kuasa dan kesan kerana la dirumus dengan ramuan 2 herba terbaik untuk wanita iaitu Pueraria Lobata dan PuerariaMirifica. Kedua-dua herba tersebut telah digunakan sekian lama secara meluas di dalam perubatan tradisional antarabangsa, khusus untuk keperluan kesihatan dan kecantikan badan wanita. PAYUDA adalah 100% herba semulajadi tanpa tambahan tepung, bahan kimia, pewarna mahupun pengawet. la sangat selamat dan dikeluarkan
oleh pengilang bertauliah yang mempunyai status GMP. PAYUDA bertindak secara semulajadi dari dalam untuk menyerlahkan kecantikan dan kesihatan yang menyeluruh, dari hujung rambut ke hujung kaki, dalam dan luar. Anda pasti kagum dan berpuashati dengan hasilnya. Berikut adalah senarai kesan & hasil PAYUDA yang tidak mungkin anda perolehi dari produk-produk lain.
Khasiat
Mengangkat dan menganjalkan kembali payudara dan punggung yang mengendur.
Memantapkan lagi bentuk menjadikan is lebih padat dan menstabilkankedudukan payudara.
Membesarkan kembali payudara yang mengalamli pertumbuhan yang terbantut.
Menjadikan payudara dan punggung anda lebih seksi dan mengancam dengan lurah yang ketara.
Mencerahkan puting dan menghilagkan kedutan di sekitar payudara.
Mengekalkan kecantikan payudara yang sedia besar tanpa membesarkannya lagi, sebaliknya, payudara anda akan kelihatan lebih tegang, juga sesuai dan efektif kepada mereka yang telah menjalani pembedahan membuang ovari.
Cara PenggunaanGoncangkan dengan ketara, ambil 1 atau 2 cup yang disediakan selepas sarapan pagi atau tengahari.


Perapat (250ml)
Harga : RM 45.00



Pinus Beauty Soap - Sabun untuk Resdung dan Jerawat (50g)
Harga : RM 14.00



Sabun herba untuk resdung dan jerawat. Diperbuat daripada ramuan herba semulajadi yang berkhasiat untuk penghidap resdung dan masalah jerawat. Sabun ini mempunyai pelbagai fungsi iaitu:
Menghilangkan gejala-gejala yang berpunca dari penyakit resdung.
Bertindak sebagai anti-bakteria yang menghalang pembiakan kulat dan bakteria pada kulit.
Membantu pangawalan minyak berlebihan.
Mengecutkan dan mengeringkan jerawat serta mencegah timbulnya jerawat baru.
Memudarkan parut dan mencerahkan noda-noda hitam serta bekas jerawat.
Memberi kelembapan semulajadi pada kulit.
Mencerah, melembut dan menghaluskan kulit
Cara PenggunaanBersihkan muka dengan sabun, urut perlahan-lahan selama beberapa minit kemudian bilas sehingga bersih. Pemakaian 2 kali sehari iaitu pagi dan malam untuk pemakaian biasa. Untuk kulit bermasalah, cuci muka setiap kali merasa tidak selesa atau ketika mengalami kegatalan atau minyak berlebihan.PERHATIAN:Warna sabun adalah tidak sama dan akan sentiasa berubah dari putih ke coklat kerana dibuat daripada 100% herba tanpa menggunakan sebarang pewarna tiruan.


Sabun Masker dan Scrub Pelembut Wajah 2in1 (50g)
Harga : RM 15.00


Diperbuat daripada 100% bahan semulajadi seperti biji pinang, kunyit, limau purut, beras, pulut putih, tanpa menggunakan sebarang perwarna, pewangi tiruan, bahan binatang ataupun bahan pengawet. Digunakan sebagai masker dan penggosok(scrub). Mengandungi campuran herba yang telah terbukti secara tradisional dan saintifik untuk membantu mengurangi masalah yang berkaitan dengan kulit berminyak. Serabut dan butiran halus semulajadi juga membantu untuk menanggalkan sel-sel kulit mati sambil menggalakan penumbuhan sel-sel kulit baru. Penggunaan pelembab semulajadi dan minyak atsiri membolehkan sabun ini dipakai dikulit yang kering.Perhatian: Simpan Sabun ini ditempat yang kering.
Cara Penggunaan:Digunakan Sebagai Penggosok (Scrub)1. Basahkan muka dan sabun.2. Sapukan sabun terus ke muka dengan pergerakan memutar. (jangan tekan terlalu kuat).3. Bilas sehingga bersih.4. Gunakan sabun sebagai scrub 3 kali seminggu.Digunakan Sebagai Masker1. Bersihkan muka dengan pembersih.2. Rendam sabun di dalam air panas selama 3 hingga 5 minit. Permukaan sabun akan menjadi lembut.3. Sapukan sabun yang lembut ke muka.4. Tunggu sehingga kering.5. Bilas sehingga bersih.6. Gunakan sabun sebagai masker hanya sekali seminggu.


Sabun Perapat X-TRA (100g)
Harga: RM 16

Khasiat
Membantu menghilangkan kegatalan dan keputihan.
Membantu menghilangkan bau yang kurang menyenangkan.
Membantu menghilangkan kesan hitam pada celah peha.
Membersihkan serta membantu menghindarkan bakteria.
Mengekalkan kandungan PH wanita.
Memberi kesegaran sepanjang hari.
Cara PenggunaanGunakan 2 kali sehari setiap pagi dan malam untuk hasil yang memuaskan.


Sabun Scrub Pemutih Penghalus Kulit Plus UV Protection (100g)
Harga : RM 15.00



Khasiat
Membantu menanggalkan sel-sel kulit mati, kotoran dan debu.
Membantu menggalakkan pertumbuhan sel-sel kulit baru yang lebih sihat.
Membantu menghilangkan kesan daki yang degil serta bintik-bintik hitam pada tubuh.
Mencegah kulit menjadi kering dan kasar.
Menjadikan kulit sentiasa bersih, halus, licin, cerah dan gebu.
Cara PenggunaanGosokkan merata keseluruh tubuh setiap kali mandi selama beberapa minit. Kemudian bilas sehingga bersih.



Set Penambat Suami 2in1
Harga: RM 49.00



Mesti Di miliki Setiap Isteri
Kehangatan Malam Pertama Yang Berkekalan.
CEPAT
HEBAT
BERKESAN
Hygiene Cleanser 125ml
Manjakani V-Gel 10 gm

Trimm Lemon Drink
Harga (K-150g): RM 27.00

Harga (B-300g) :RM50.00


Sangat Berkesan Untuk:
Mempercepatkan pembakaran lemak yang berlebihan.
Menurunkan berat badan.
Melawaskan pembuangan air kecil dan besar serta mengelakkan sembelit.
Mencuci usus kecil dan besar.
Ramuan fibernya yang tinggi mampu mengawal selera makan, membuatkan anda sentiasa kenyang.
Mengandungi vitamin C bagi mencantikan tekstur kulit agar kulit lebih halus, sihat dan berseri.
Membantu membekalkan tenaga sepanjang hari.
Cara PenggunaanCampurkan 1 scoop (10gm) kedalam 150ml air sejuk. Kacau hingga sebati dan minum segera. Diambil hanya 2 kali sehari. Banyakkan minum air kosong. Tidak sesuai untuk kanak-kanak, ibu-ibu mengandung dan ibu-ibu yang menyusukan anak. Minum selepas makan.
Perhatian: Timbang berat badan sebelum anda mencuba untuk mengetahui kesanya.Sesetengah pihak akan mengalami efek sampingan atau simtm awal seperti berikut:
1. PENING KEPALADisebabkan tahap metabolisma didalam badan yang rendah dan minuman ini dapat membantu meningkatkan tahap metabolisma badan kerana tahap metabolisma yang rendah menjadi punca berat badan cepat meningkat walaupun anda kurang makan.
2. MENGANTUK, LETIH, LESU DAN KERAP BERPELUHDisebabkan tahap kolestrol dalam badan terlalu tinggi, proses penurunan kolestrol menyebabkan tindak balas ini berlaku.
3. NAJIS MENJADI ITAMToksin didalam badan akan dikeluarkan melalui najis menyebabkan najis berubah warna.
JIKA ANDA MENGALAMI SALAH SATU DARI SIMTOM DIATAS ANDA DIMINTA MENGURANGKAN PENGAMBILAN TRIMM LEMON DRINK DARI 2 KALI SEHARI KEPADA 1 KALI SEHARI SEINGGA SIMTOM TERSEBUT HILANG, SELEPAS ITU BARULAH DIAMBIL 2 KALI SEHARI SEPERTI YANG DISYORKAN.

Trial Pack 3in1
Harga : RM 39.00






Whitening Facial Foam 2 in 1 -30ml
Renewal Night Cream - 5gm
Beauty Cream - 5gm




Whitening & Collagen Beauty Drink (300g)
Harga : RM 50.00

Diformulasi khusus untuk wanita yang ingin memiliki kulit yang lebih cerah, halus, muda dan gebu.
Khasiat Kandunan Aktifnya :
Collagen
Merupakan protein semulajadi yang memainkan peranan penting dalam proses menghasilkan sel-sel baru. Dalam erti kata lain, Collaen menyokong fungsi kulit yang sihat serta menyerlahkanya. Collagen jua bertindak sebagai agen anti penuaan.
Licorice Root
Mengandungi banyak vitamin dan mineral termasuk Lecithin, Protein, Magnesium, Silicon, Thiamine, Vitamin E juga bertindak sebagai anti-oxidan dan mencerahkan warna kulit.
Pearl Power (serbuk mutiara)
Bertindak mencegah dan menghilangkan pimentasi serta bintik-bintik hitam pada seluruh kulit. Membersihkan darah lalu menurangkan jerawat kulit. Mengekalkan keremajaan kulit serta menjadikan kulit lebih cerah, lembut, halus, licin dan gebu.
Cara PenggunaanCampurkan 1 scoop (10gm) ke dalam air suam atau sejuk. Kacau hingga sebati dan minum segera. Diambil hanya 2 kali sehari iaitu di waktu pagi dan malam. Banyakkan minum air kosong. Perhatian: Wanita mengandung dilarang meminum minuman ini.





Membeli-Belah Dengan Gembira & Mudah Di Kamekitak.blogspot

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kami Mempunyai Supplier & Agen Di Semenanjung , Sabah Dan Sarawak

Kami Mempunyai Supplier & Agen Di Semenanjung , Sabah Dan Sarawak

Isi Order Anda Di sini

Name:
Sila Pilih Destinasi Anda: Nak Buat Pesanan / Order
Daftarkan Diri Saya / Register
Maklumat Pesanan/ Details Order:
Alamat / Address:
No. Kad Pengenalan / IC Number ( Registration Only ):
No. Telefon / Phone No.
Email Address:
Bukti Transaksi /Transaction Detail:

CopyrightReserve®

Label

agen alpha lipid harga murah (2) agen de litchin sarawak (1) agen onedrop sarawak (1) agen positive images (1) agen sarawak (2) AL RAZI SKINCARE (1) al-jabbar murah (1) aljabbar pengedar sarawak (1) all-cleanse Vita Drink (1) alpha lipid murah (1) alpha lipid rm160sahaja (1) alpha lipid termurah (1) AMERICA SUPERMAN PILLS (1) aura seri agen sarawak (1) Auramen Double Treasure Capsule murah (1) AURAWHITE GOLD SKINCARE (1) ayuzip (1) AZ COSMETIC BARU (1) B CONFIDENT (1) B'white (1) BAZOOKA (1) BE SOLID (1) BEE VENOM GOLD SKINCARE (1) beli aura seri agen sarawak (1) BELI JAMU RATU DARA SARAWAK (1) beli onedrop murah (4) Bidadari (1) BLUE WIZARD (1) CALIPH FOR BABY (1) candy b (1) CANTALINA COLLAGEN (1) cara pengambilan jus intra yang betul (1) cari produk ombak besar di sarawak (1) Cathy Choo Shower Gel Murah (1) CEK LAWA (1) CELL (1) CHARMS FOUDATION (1) CHEW (1) CHEWEE FOR LITTLE KIDS (1) CHUBBY WEIGHT GAIN (1) citra ayu agen sarawak (1) cocoa collagen plus termurah di sarawak (1) collagen (1) D-G'nius (1) D'Navechee (1) dapatkan de putih di sini (1) DARY (1) DCL (1) de putih agen sarawak (1) De Putih Krim Malam (1) DE WHITE GLUTA (1) DEEJA COSMETIC (1) dekat (2) DERMAXX EVO ULTRA HD (1) DERMAXX FAT AWAY (1) DIANZ PERFUME (1) DIANZ VIT C BARU (1) DMS SPEED GLOWING (1) DOUBLE COCONUT (1) DTRIM.COM SPECIAL EDITION (1) Eriesya Spa (1) EVELIN PENANGGAL BULU (1) FARRA SUPER GLOWING (1) GLUTA FROZEN (1) harga murah (2) harga murah tia amelia (1) harga termurah de litchin bukan member (1) http://4.bp.blogspot.com/-ywfYC2hexeQ/TZcpbR0J5MI/AAAAAAAAAzY/8nJY-m0DoFg/s400/perapat2.jpg (1) Inhealth Beauty (1) JAMU KENCUR GOLD (1) JAMU RATU DARA AGEN SARAWAK (1) Jelitayu (1) jerslin power oil pengedar sarawak (1) jerslinpoweroil blogspot (1) JRD (1) jual tia amelia murah di sarawak (1) jus ajaib (1) jus intra agen sarawak (1) JUS LENTIK PERAWAN (1) jus mate 5 (1) jus penawar herba murah (1) JUZ FIT (1) kapsul pati halia nitetrim (1) KAWAII SKINCARE (1) KING OF PEARL (1) Krim Siang (1) lax 5 (1) lax 7 (1) leesa formula (1) LEMONEX (1) lifestyle produk (1) Lipo~T (1) losyen mustajab pati limau nipis agen sarawak (1) losyen mustajab pati halia + limau (1) MAAJUN ANGGUN BESTARI (1) MAMOM MILK BOOSTER (1) mandian wangi (1) MASKER JEMAH CANTIK (1) MAXXSLIM (1) mengurangkan berat badan (1) minyak wangi (1) MOEDER MILK BOOSTER (1) mudah (5) murah (6) murah dan mudah (1) natasya gold (1) Nu-Age (1) OKAYA FOUNDATION (1) OLICANDY FATTAH (1) Ombak Besar agen sarawak (1) One Drop Perfume agen sarawak (1) ONE DROP PERFUME BOTOL BESAR AGEN SARAWAK (1) onedrop perfume murah (1) Organic Nutri and Detox (1) PATI BUANG KUTIL (1) Pencerah Kulit (1) pengedar jerslin (1) pengedar losyen syifa sarawak (1) pengedar sabah sarawak (4) pengedar sarawak (1) pengedar tia amelia sarawak (1) perlapotion (1) PEWITT SKINCARE (1) PHERO-X (1) PIL LIDA (1) PINK LADY BODY PERFECTION (1) Produk De Wajah (1) produk detoks (1) produk kecantikan yang berkesan (1) produk kurus cepat (1) produk natasya (1) produk ombak besar (1) produk tok guru (1) PROKAS (1) PURE SLIM 7D STRONG VERSION (1) Q-She (1) QUEEN BLACK SOAP (1) QUEEN OF MUTIARA (1) Red Guara (1) sabah dan sarawak pengedar (1) sarawak (7) SECRET CORREA (1) SEMENAX (1) sensa oil (1) SERUM STEMCELL SUPERNOVA (1) SIZEGENIX (1) Skin Whitening (1) SOLOCO (1) STARGLOW (1) stokis onedrop sarawak (1) stop kit berhenti merokok (1) Supplemen Payudara (1) SUSU MAAEZ (1) syifa indah (1) TATI SKINCARE NEW (1) termurah (1) testimonial pengguna jerslin (1) TITAN GEL (1) Toner (1) Toner peluntur daki murah (1) WOMEN LOVE MAMADIL (1)