Hubungi 0142039475 untuk sebarang pertanyaan

Hubungi 0142039475 untuk sebarang pertanyaan
✿ NO FUSSY BUYER ✿

Sabtu, 16 Mei 2009

Eriesya Spa

Big N Up Breast Spray (35ml)
Harga : RM 35.90
Big N Up Breast Spray ini amat sesuai digunakan oleh mereka yang telah berumah tangga kerana ia mampu mengembalikan bentuk payudara yang sebenar dengan membentuk semula agar ianya tegang dan kenyal setelah mengalami perubahan hormon atau faktor usia.

Produk ini juga berkesan digunakan pada bahagian pinggul untuk mengelakkan daripada ianya jatuh terutama kepada gadis yang masih dara. Penggunaan yang berterusan akan menjadikan payudara dan pinggul anda penuh, tegang dan menghilangkan kesan rekahan halus yang terdapat di kawasan tersebut serta menghaluskan kulit.

Cara Guna:
Sembur 2 ke 3 semburan pada payudara.
Urut ke arah menaik sehingga meresap.
Tidak perlu dibilas. Gunakan 2 kali sehari selepas mandi


Lightening Cream 3in1 (20g)
Harga : RM 26.90
Eriesya Krim Pencerah 3 Dalam 1 merupakan krim pencerah kulit secara semulajadi tanpa proses pengelupasan khusus pada bahagian ketiak, celah peha dan puting. Memberi perlindungan dengan mengelakkan bau badan. Membantu mengurangkan kedutan pada kulit. Kesannya dapat dilihat dalam masa 5 hari. Untuk mendapatkan hasil yang maksimum, gunakan krim ini selepas menggunakan garam mandian.
Cara Guna:
Gunakan selepas mandi. Pastikan bahagian yang disapu benar-benar kering dan sapukan sehingga meresap. Gunakan 2 kali sehari. Tidak perlu gunakan deodoran lagi. Untuk mendapat kesan yang lebih baik gunakan garam mandian semasa mandi.


O2 SPA Freshener (45ml)
Harga : RM 22.90
Di-formulasikan daripada herba ginseng yang terpilih dengan kombinasi oksigen bagi mengembalikan kesegaran kulit anda. Khasiat ginseng adalah bagi melancarkan peredaran darah, mencerah, menghilangkan kedutan dan menyegarkan wajah yang lesu dan tidak bermaya. Kandungan oksigen dalam O² SPA Freshener ini dapat diserap oleh kulit bagi menyegarkan sel-sel kulit dan men-jadikannya lebih bermaya dan melambatkan proses penuaan.Gunakan O² SPA Freshener ini sekurang-kurangnya 2 kali sehari untuk mengembalikan kesegaran pada wajah yang letih dan lesu.

Cara Guna: (Siang)
Semburkan O² Spa Freshener ke muka sebanyak 2 semburan dan biarkan ia kering untuk seketika.Letakkan satu colek krim Spa UV+Foundation di setiap bahagian iaitu dahi, pipi, dagu dan di atas hidung.

Cara Guna: (Malam)
Ambil secolek sahaja Spa Beauty Cream dan letakkan pada 5 bahagian muka iaitu dahi, pipi, dagu dan di atas hidung.Kemudian semburkan O² Spa Freshener ke muka sebanyak 2 semburan. Ratakan SPA Beauty Cream ke semua bahagian muka.


Spa Bath Salt (Asam Jawa/Kunyit/Timun) (600g)
Harga : RM 19.90


Dirumus khas dengan herba buah-buahan asli yang mampu menyegarkan dan mengembalikan keremajaan kulit anda. Ia juga berupaya mencerahkan ketiak, celah peha dan leher. Juga bertindak membersih, melembut dan mensekatakan warna kulit badan dengan menanggalkan sel kulit mati. Garam mandian ini juga dapat merawat kulit bermasalah. Ia akan membuatkan badan ada terasa segar dan bersih sepanjang hari. Untuk mencerahkan ketiak, celah peha dan leher. Ianya terdapat dalam 3 jenis ramuan iaitu Kunyit untuk kulit normal, Asam Jawa khas untuk kulit sensitif dan Timun bagi kulit kering. Gunakan bersama KRIM PENCERAH 3 DALAM 1 dan kesannya dapat dilihat dalam masa 5 hari.Cara Guna:Pastikan badan kering sebelum menggunakannya. Gosokkan pada badan secara membulat dengan menggunakan sedikit air bagi memudahkan proses scrub. Gunakan setiap kali anda mandi.


Spa Beauty Cream (10g)
Harga : RM 48.90
Rumusan daripada kunyit, aloevera serta herba terpilih telah menghasilkan krim yang istimewa yang bertindak cepat bagi menghilangkan jerawat & jeragat serta bintik-bintik hitam. Ia bertindak secara lembut tanpa pengelupasan bagi melambatkan kesan penuaan dengan menghilangkan kesan-kesan kedutan sambil menegang dan mencerahkan kulit wajah.

Cara Guna:
Ambil secolek sahaja Spa Beauty Cream dan letakkan pada 5 bahagian muka iiatu dahi, pipi, dagu dan di atas hidung. Kemudian semburkan O² Spa Freshener ke muka sebanyak 2 semburan. Ratakan Spa Beauty Cream ke semua bahagian muka. Gunakan pada waktu malam sahaja.


Spa Beauty Set 3in1
Harga : RM49.90

- Mengandungi Spa Beauty Soap, Spa UV+Foundation, Spa Beauty Cream



Spa Beauty Soap (60g)
Harga : RM 14.90




Dihasilkan daripada gabungan timun, asam jawa, kunyit dan herba-herba terpilih bagi menghilangkan jerawat dan jeragat serta bintik-bintik hitam dan dapat melambatkan kesan penuaan dan mencerahkan kulit wajah.Cara Guna:Basahkan muka dan ratakan buih sabun ke seluruh muka. Urut perlahan-lahan selama dua ke tiga minit. Bilaskan dengan air dan keringkan dengan tuala bersih. Gunakan pada waktu pagi dan malam.



Spa Manggis Soap (100g)
Harga : RM 17.90
Sabun SPA Manggis Soap dihasilkan untuk kegunaan BADAN daripada ekstrak Manggis, Madu & Luffa. Gabungan ini mempunyai banyak kebaikan seperti:

-Menghilangkan daki & sel kulit mati
-Menghilangkan kesan-kesan parut
-Mencerahkan bahagian celah peha, ketiak & seluruh badan
-Menjadikan kulit halus & licin
-Menegang serta menghilangkan kedutan pada kulit
-Kulit kelihatan gebu, segar & muda
-Mencegah pembiakan kulat pada kulit


Spa UV Whitening + Foundation (10g)
Harga : RM 28.90


Krim 2 dalam 1 ini bertindak sebagai pelindung pancaran matahari yang mengandungi SPF 25 serta menjadi alas bedak yang mampu memutih dan mensekatakan warna kulit. Ia juga mampu menutup parut jerawat dan liang pori-pori serta menghaluskan kulit.Cara Guna:Semburkan O² Spa Freshener ke muka sebanyak 2 semburan dan biarkan ia kering untuk seketika. Letakkan satu colek krim Spa UV + Foundation di setiap bahagian iaitu dahi, pipi, dagu dan di atas hidung. Gunakan pada waktu siang sahaja.


Spa Whitening Lotion / Anti Stretch Mark (50g)
Harga : RM 24.90
Membantu anda mencerah dan melindungi kulit dari sinar ultraviolet, selain itu ia juga dapat menegangkan kulim yang kendur serta menghilangkan rekahan yang teruk pada bahagian payudara, perut, pinggul, peha dan kaki. Ia juga boleh digunakan sebagai persediaan semasa mengandung mahupun selepas bersalin. Ia juga amat sesuai untuk penggunaan harian bagi mencerahkan dan melembapkan kulit yang kering.Cara Guna:Sapu dan urutkan losyen ke seluruh badan atau bahagian badan yang bermasalah sahaja. Gunakan selepas mandi pada waktu pagi dan malam.



Membeli-Belah Dengan Gembira & Mudah Di Kamekitak.blogspot












Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kami Mempunyai Supplier & Agen Di Semenanjung , Sabah Dan Sarawak

Kami Mempunyai Supplier & Agen Di Semenanjung , Sabah Dan Sarawak

Isi Order Anda Di sini

Name:
Sila Pilih Destinasi Anda: Nak Buat Pesanan / Order
Daftarkan Diri Saya / Register
Maklumat Pesanan/ Details Order:
Alamat / Address:
No. Kad Pengenalan / IC Number ( Registration Only ):
No. Telefon / Phone No.
Email Address:
Bukti Transaksi /Transaction Detail:

CopyrightReserve®

Label

agen alpha lipid harga murah (2) agen de litchin sarawak (1) agen onedrop sarawak (1) agen positive images (1) agen sarawak (2) AL RAZI SKINCARE (1) al-jabbar murah (1) aljabbar pengedar sarawak (1) all-cleanse Vita Drink (1) alpha lipid murah (1) alpha lipid rm160sahaja (1) alpha lipid termurah (1) AMERICA SUPERMAN PILLS (1) aura seri agen sarawak (1) Auramen Double Treasure Capsule murah (1) AURAWHITE GOLD SKINCARE (1) ayuzip (1) AZ COSMETIC BARU (1) B CONFIDENT (1) B'white (1) BAZOOKA (1) BE SOLID (1) BEE VENOM GOLD SKINCARE (1) beli aura seri agen sarawak (1) BELI JAMU RATU DARA SARAWAK (1) beli onedrop murah (4) Bidadari (1) BLUE WIZARD (1) CALIPH FOR BABY (1) candy b (1) CANTALINA COLLAGEN (1) cara pengambilan jus intra yang betul (1) cari produk ombak besar di sarawak (1) Cathy Choo Shower Gel Murah (1) CEK LAWA (1) CELL (1) CHARMS FOUDATION (1) CHEW (1) CHEWEE FOR LITTLE KIDS (1) CHUBBY WEIGHT GAIN (1) citra ayu agen sarawak (1) cocoa collagen plus termurah di sarawak (1) collagen (1) D-G'nius (1) D'Navechee (1) dapatkan de putih di sini (1) DARY (1) DCL (1) de putih agen sarawak (1) De Putih Krim Malam (1) DE WHITE GLUTA (1) DEEJA COSMETIC (1) dekat (2) DERMAXX EVO ULTRA HD (1) DERMAXX FAT AWAY (1) DIANZ PERFUME (1) DIANZ VIT C BARU (1) DMS SPEED GLOWING (1) DOUBLE COCONUT (1) DTRIM.COM SPECIAL EDITION (1) Eriesya Spa (1) EVELIN PENANGGAL BULU (1) FARRA SUPER GLOWING (1) GLUTA FROZEN (1) harga murah (2) harga murah tia amelia (1) harga termurah de litchin bukan member (1) http://4.bp.blogspot.com/-ywfYC2hexeQ/TZcpbR0J5MI/AAAAAAAAAzY/8nJY-m0DoFg/s400/perapat2.jpg (1) Inhealth Beauty (1) JAMU KENCUR GOLD (1) JAMU RATU DARA AGEN SARAWAK (1) Jelitayu (1) jerslin power oil pengedar sarawak (1) jerslinpoweroil blogspot (1) JRD (1) jual tia amelia murah di sarawak (1) jus ajaib (1) jus intra agen sarawak (1) JUS LENTIK PERAWAN (1) jus mate 5 (1) jus penawar herba murah (1) JUZ FIT (1) kapsul pati halia nitetrim (1) KAWAII SKINCARE (1) KING OF PEARL (1) Krim Siang (1) lax 5 (1) lax 7 (1) leesa formula (1) LEMONEX (1) lifestyle produk (1) Lipo~T (1) losyen mustajab pati limau nipis agen sarawak (1) losyen mustajab pati halia + limau (1) MAAJUN ANGGUN BESTARI (1) MAMOM MILK BOOSTER (1) mandian wangi (1) MASKER JEMAH CANTIK (1) MAXXSLIM (1) mengurangkan berat badan (1) minyak wangi (1) MOEDER MILK BOOSTER (1) mudah (5) murah (6) murah dan mudah (1) natasya gold (1) Nu-Age (1) OKAYA FOUNDATION (1) OLICANDY FATTAH (1) Ombak Besar agen sarawak (1) One Drop Perfume agen sarawak (1) ONE DROP PERFUME BOTOL BESAR AGEN SARAWAK (1) onedrop perfume murah (1) Organic Nutri and Detox (1) PATI BUANG KUTIL (1) Pencerah Kulit (1) pengedar jerslin (1) pengedar losyen syifa sarawak (1) pengedar sabah sarawak (4) pengedar sarawak (1) pengedar tia amelia sarawak (1) perlapotion (1) PEWITT SKINCARE (1) PHERO-X (1) PIL LIDA (1) PINK LADY BODY PERFECTION (1) Produk De Wajah (1) produk detoks (1) produk kecantikan yang berkesan (1) produk kurus cepat (1) produk natasya (1) produk ombak besar (1) produk tok guru (1) PROKAS (1) PURE SLIM 7D STRONG VERSION (1) Q-She (1) QUEEN BLACK SOAP (1) QUEEN OF MUTIARA (1) Red Guara (1) sabah dan sarawak pengedar (1) sarawak (7) SECRET CORREA (1) SEMENAX (1) sensa oil (1) SERUM STEMCELL SUPERNOVA (1) SIZEGENIX (1) Skin Whitening (1) SOLOCO (1) STARGLOW (1) stokis onedrop sarawak (1) stop kit berhenti merokok (1) Supplemen Payudara (1) SUSU MAAEZ (1) syifa indah (1) TATI SKINCARE NEW (1) termurah (1) testimonial pengguna jerslin (1) TITAN GEL (1) Toner (1) Toner peluntur daki murah (1) WOMEN LOVE MAMADIL (1)