Hubungi 0142039475 untuk sebarang pertanyaan

Hubungi 0142039475 untuk sebarang pertanyaan
✿ NO FUSSY BUYER ✿

Selasa, 1 November 2016

FIRMAX3 30ML

FIRMAX3 MURAH DAN ORIGINAL

  sms/whatsapp  
0142039475
100 % ORIGINAL DAN MURAH
--------------------------------------------------
FAST RESPON DAN TIP TOP SERVICE

HARGA FIRMAX3 30ML RM175 FREE POS SM

POSLAJU ADD RM5 SABAH SARAWAK



Anda atau orang tersayang menghadapi masalah 

  • Kulit kusam, tona warna tidak sekata atau kulit berminyak ?
  • Keguguran rambut, jeragat atau jerawat ?
  • Resdung, Migraine, Tonsil, Tiroid, Asthma/lelah atau eyebag ?
  • Sawan atau penyakit Parkinson ?
  • Kanser payudara, ketulan pada payudara akibat jangkitan kuman (demam,bernanah) ?
  • Kolestrol, Darah Tinggi, Kencing Manis, jantung berdebar atau Stroke ?
  • Badan lemah, lesu dan tidak bertenaga ?
  • Kurang konsentrasi atau kerap mengantuk ?
  • Masalah hormon, haid, senggugut, fibroid atau cyst ?
  • Sukar mengandung, kerap keguguran atau menopause ?
  • Wanita yang sedang mengambil pil perancang, implanon, suntikan hormon atau IUCD ?
  • Batu karang, katarak, sakit lutut, gout, sembelit atau buasir ?
  • Ingin meningkatkan susu badan ?
  • Masalah kesuburan lelaki ?
  • Masalah seksual lelaki dan wanita seperti kelonggaran dan kekeringan faraj, keputihan ?
  • Bisul, jangkitan kulat seperti panau, ketuat atau kudis ?
  • Eczema atau psoriasis ?
  • Kerosakan kulit seperti kutil (ketumbuhan bukan kanser) atau kanser kulit ?
  • Gastrik, perut berangin, pedih ulu hati atau cirit-birit?
  • Kaki bengkak, kaki dan tangan kebas atau urat kaki simpul ?
  • Jangkitan kuman pada salur kencing/pundi, kerap kencing atau kencing kotor ?
  • kegagalan buah pinggang **** FIRMAX3 membantu dalam menggantikan sel yang rosak dengan sel baru, keluarkan toksin dan stabilkan hormon. FIRMAX3 tidak dapat menyembuhkan pesakit dialisis namun penggunaan FIRMAX3 dapat membantu pesakit dialisis berasa lebih sihat dan bertenaga.

FIRMAX3 boleh membantu


Apa itu FIRMAX3?
FIRMAX3 adalah KRIM pembantu penstabil hormon yang menggunakan TEKNOLOGI NANO. Ekstrak herba akan disalurkan dalam sirkulasi darah dengan cepat tanpa perlu melalui proses pencernaan yang kemudian diubah menjadi auto hormon untuk keperluan tubuh.
FIRMAX3 adalah krim PERTAMA di Malaysia yang menggunakan kaedah terapi hormon dari bahan semulajadi, SELAMAT digunakan, produk BUMIPUTRA yang HALAL dan mendapat kelulusan KKM
(Not 131101601K)
FIRMAX3 BUKANNYA UBAT. 
FIRMAX3 BERTINDAK MENCAIRKAN DARAH, MENAMBAH OKSIGEN DALAM DARAH dan MENGAKTIFKAN KEMBALI HORMON YANG KURANG AKTIF. FIRMAX3 dapat MENYIHATKAN BADAN dan MENGURANGKAN ASID DALAM BADAN.

CARA GUNA FIRMAX3

Hanya calit sedikit di nadi leher dan tangan. Kesan serta-merta dapat di lihat. Sapuan di nadi dapat membantu masalah jerawat, jeragat, kulit berkedut, sakit gigi, tekanan darah tinggi atau rendah, keletihan, migraine dan keguguran rambut.
Sapuan di perut dapat mengatasi masalah kegemukan, buah pinggang, kencing manis, sistem pencernaan serta perut kembung pada bayi.
Sapuan di ari-ari dapat membantu masalah sistem urologi dan berkaitan organ seksual.

KESAN GUNA FIRMAX3

Cara sapuan di perut
Kesan serta-merta
  • Penegangan kulit
  • Menaikkan seri wajah
  • Kulit kelihatan lebih gebu, cerah dan berseri
  • Mengurangkan saiz pori-pori dan garis halus
  • Badan terasa lebih panas dan bertenaga
Kesan 1-3 hari
  • Pada orang yang tinggi kandungan kolestrol, kulit dan najis jadi berminyak akibat  pembuangan kolestrol melalui kulit dan najis.
  • Pakaian terasa lebih longgar
  • Payudara kembali berisi dan makin tegang
  • Kulit makin gebu dan tegang
  • Kedutan kulit semakin berkurangan

Kesan Pembaikan

Firmax3 30ml dilancarkan.
  • Orang yang hatinya rosak atau darah kotor kemungkinan akan keluar ruam/jerawat kerana kesan pencucian darah 1-7 hari permulaan penggunaan tetapi akan hilang dan tak meninggalkan parut. Ada juga pengguna yang menghadapi kesan seperti penyakit hati (hepatitis) iaitu kulit menjadi gatal dan sklera mata menjadi kuning. Krim firmax dapat membantu sel-sel hati yang rosak dan melindungi sel-sel hati dari perosak seperti ubat dan bahan kimia.
  • Orang yang kolestrol tinggi, muka dan kulit makin berminyak akibat pembuangan lemak bawah kulit
  • Haid yang pertama selalunya lebih awal 2 - 3 hari. Pendarahan lebih dari biasa pada haid yang pertama akibat pencucian rahim. Darah akan berwarna merah terang (darah beroksigen)
  • Orang yang menghadapi masalah ketidakstabilan hormon mungkin menghadapi rasa mengantuk pada permulaan penggunaan 3-5 hari pertama.
  • Pengguna berasa dahaga dan kulit menjadi kering. Kerana badan memerlukan air yang banyak untuk pencucian darah.Teruskan pengambilan air minuman yang banyak.
  • Pengguna mengalami sengal-sengal tulang pada awal penggunaan. Kerana sel-sel baru dihasilkan bagi menggantikan sel-sel badan yang rosak.

Kesan Penggunaan yang berbeza-beza

1. Umur Pengguna
Bayi dan kanak-kanak akan pulih dalam jangkamasa yang singkat kerana peredaran darah yang lancar. Remaja dan orang dewasa yang muda akan pulih lebih cepat berbanding yang sudah berusia.
2. Tekanan Darah
Pesakit yang menghadapi tekanan darah tinggi mendapat kesan yang lebih cepat berbanding darah rendah.
3. Penyakit Allergi dan Toksin dalam Badan
Pengguna yang mempunyai allergi dan toksin dalam badan akan mendapat kesan positif lebih lewat dari pengguna yang tidak mempunyai sebarang allergi
4. Ketidakstabilan Hormon
Pengguna yang menghadapi masalah ketidakstabilan hormon mendapat kesan yang lebih lambat berbanding individu yang tiada masalah hormon. Selesai pembuangan toksin dan hormon semakin stabil barulah kesan positif seperti kulit cantik dan berat badan semakin berkurangan.
5. Jangkamasa Penyakit
Pesakit yang baru menghadapi penyakit dalam masa yang pendek akan sembuh lebih cepat berbanding penyakit yang telah lama dihidapi.

Produk FIRMAX3 selamat digunakan oleh semua golongan (Bayi dan orang dewasa serta wanita mengandung). Walaubagaimanapun, wanita mengandung 7 bulan ke atas tidak digalakkan untuk menggunakannya.

CARA PEMBELIAN ONLINE


SMS/ WHATSAPP " NAMA PRODUK" KE 0142039475
  
PEMBAYARAN SEBELUM PUKUL 1 PTG AKAN DIPOS PADA HARI YANG SAMA
POS SETIAP HARI KECUALI HARI CUTI
(tertakluk kepada stok)
 SILA BUAT PEMBAYARAN KE AKAUN 

NOOR NAZILI BINTI JIMI
CIMB  11110000419203
MAYBANK 111132112001

DI JAMIN ORIGINAL DAN MURAH 

Penghantaran


Kami menggunakan khidmat POSLAJU
Setiap produk yang dihantar kepada pelanggan biasanya mengambil
masa 2-3 hari (Semenanjung Malaysia)
2-4 hari ( Sabah/ Sarawak)
 Tracking Poslaju akan diberikan pda anda pada sebelah malam
Terima kasih 

Disclaimer: The results can be vary between people and there’s no permanent result for this customers


PENGEDAR/ AGEN SAH/ STOKIS/ SUPPLIER/ DEALER/ PEMBORONG SARAWAK, SABAH, LABUAN, PERLIS, KELANTAN, PERAK PAHANG, TERENGGANU, KUALA LUMPUR, PERAK, KEDAH, SELANGOR, JOHOR, NEGERI SEMBILAN, SEMENANJUNG MALAYSIA, BRUNEI, SINGAPURA, INDONESIA YANG MURAH, ORIGINAL / TESTIMONI, REVIEW, KESAN, CARA PENGAMBILAN, CARA MAKAN, PROMOSI, BUKTI, ONLINE

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kami Mempunyai Supplier & Agen Di Semenanjung , Sabah Dan Sarawak

Kami Mempunyai Supplier & Agen Di Semenanjung , Sabah Dan Sarawak

Isi Order Anda Di sini

Name:
Sila Pilih Destinasi Anda: Nak Buat Pesanan / Order
Daftarkan Diri Saya / Register
Maklumat Pesanan/ Details Order:
Alamat / Address:
No. Kad Pengenalan / IC Number ( Registration Only ):
No. Telefon / Phone No.
Email Address:
Bukti Transaksi /Transaction Detail:

CopyrightReserve®

Label

agen alpha lipid harga murah (2) agen de litchin sarawak (1) agen onedrop sarawak (1) agen positive images (1) agen sarawak (2) AL RAZI SKINCARE (1) al-jabbar murah (1) aljabbar pengedar sarawak (1) all-cleanse Vita Drink (1) alpha lipid murah (1) alpha lipid rm160sahaja (1) alpha lipid termurah (1) AMERICA SUPERMAN PILLS (1) aura seri agen sarawak (1) Auramen Double Treasure Capsule murah (1) AURAWHITE GOLD SKINCARE (1) ayuzip (1) AZ COSMETIC BARU (1) B CONFIDENT (1) B'white (1) BAZOOKA (1) BE SOLID (1) BEE VENOM GOLD SKINCARE (1) beli aura seri agen sarawak (1) BELI JAMU RATU DARA SARAWAK (1) beli onedrop murah (4) Bidadari (1) BLUE WIZARD (1) CALIPH FOR BABY (1) candy b (1) CANTALINA COLLAGEN (1) cara pengambilan jus intra yang betul (1) cari produk ombak besar di sarawak (1) Cathy Choo Shower Gel Murah (1) CEK LAWA (1) CELL (1) CHARMS FOUDATION (1) CHEW (1) CHEWEE FOR LITTLE KIDS (1) CHUBBY WEIGHT GAIN (1) citra ayu agen sarawak (1) cocoa collagen plus termurah di sarawak (1) collagen (1) D-G'nius (1) D'Navechee (1) dapatkan de putih di sini (1) DARY (1) DCL (1) de putih agen sarawak (1) De Putih Krim Malam (1) DE WHITE GLUTA (1) DEEJA COSMETIC (1) dekat (2) DERMAXX EVO ULTRA HD (1) DERMAXX FAT AWAY (1) DIANZ PERFUME (1) DIANZ VIT C BARU (1) DMS SPEED GLOWING (1) DOUBLE COCONUT (1) DTRIM.COM SPECIAL EDITION (1) Eriesya Spa (1) EVELIN PENANGGAL BULU (1) FARRA SUPER GLOWING (1) GLUTA FROZEN (1) harga murah (2) harga murah tia amelia (1) harga termurah de litchin bukan member (1) http://4.bp.blogspot.com/-ywfYC2hexeQ/TZcpbR0J5MI/AAAAAAAAAzY/8nJY-m0DoFg/s400/perapat2.jpg (1) Inhealth Beauty (1) JAMU KENCUR GOLD (1) JAMU RATU DARA AGEN SARAWAK (1) Jelitayu (1) jerslin power oil pengedar sarawak (1) jerslinpoweroil blogspot (1) JRD (1) jual tia amelia murah di sarawak (1) jus ajaib (1) jus intra agen sarawak (1) JUS LENTIK PERAWAN (1) jus mate 5 (1) jus penawar herba murah (1) JUZ FIT (1) kapsul pati halia nitetrim (1) KAWAII SKINCARE (1) KING OF PEARL (1) Krim Siang (1) lax 5 (1) lax 7 (1) leesa formula (1) LEMONEX (1) lifestyle produk (1) Lipo~T (1) losyen mustajab pati limau nipis agen sarawak (1) losyen mustajab pati halia + limau (1) MAAJUN ANGGUN BESTARI (1) MAMOM MILK BOOSTER (1) mandian wangi (1) MASKER JEMAH CANTIK (1) MAXXSLIM (1) mengurangkan berat badan (1) minyak wangi (1) MOEDER MILK BOOSTER (1) mudah (5) murah (6) murah dan mudah (1) natasya gold (1) Nu-Age (1) OKAYA FOUNDATION (1) OLICANDY FATTAH (1) Ombak Besar agen sarawak (1) One Drop Perfume agen sarawak (1) ONE DROP PERFUME BOTOL BESAR AGEN SARAWAK (1) onedrop perfume murah (1) Organic Nutri and Detox (1) PATI BUANG KUTIL (1) Pencerah Kulit (1) pengedar jerslin (1) pengedar losyen syifa sarawak (1) pengedar sabah sarawak (4) pengedar sarawak (1) pengedar tia amelia sarawak (1) perlapotion (1) PEWITT SKINCARE (1) PHERO-X (1) PIL LIDA (1) PINK LADY BODY PERFECTION (1) Produk De Wajah (1) produk detoks (1) produk kecantikan yang berkesan (1) produk kurus cepat (1) produk natasya (1) produk ombak besar (1) produk tok guru (1) PROKAS (1) PURE SLIM 7D STRONG VERSION (1) Q-She (1) QUEEN BLACK SOAP (1) QUEEN OF MUTIARA (1) Red Guara (1) sabah dan sarawak pengedar (1) sarawak (7) SECRET CORREA (1) SEMENAX (1) sensa oil (1) SERUM STEMCELL SUPERNOVA (1) SIZEGENIX (1) Skin Whitening (1) SOLOCO (1) STARGLOW (1) stokis onedrop sarawak (1) stop kit berhenti merokok (1) Supplemen Payudara (1) SUSU MAAEZ (1) syifa indah (1) TATI SKINCARE NEW (1) termurah (1) testimonial pengguna jerslin (1) TITAN GEL (1) Toner (1) Toner peluntur daki murah (1) WOMEN LOVE MAMADIL (1)